GOUDSPONSOR v.v. DOVO

Ongewoon betrokken.
Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Wij kiezen voor samen. Samen met collega’s werken we multidisciplinair. Dat maakt het mogelijk verbanden te leggen en tot bijzondere oplossingen te komen, maar ook samen met onze klanten. We houden actief contact en gaan op zoek naar de vraag achter uw vraag. Zo weten we wat er echt speelt en wat nodig is voor het beste resultaat. We denken actief mee met ondernemers in het MKB en de agrarische en non-profit sector, maar ook met diverse internationaal georiënteerde ondernemingen.

Ongewoon veelzijdig.
Met ruim 180 enthousiaste en hoog opgeleide medewerkers staan we voor u klaar, vanuit tien verschillende vestigingen in Noord-, Midden- en Zuid-Nederland. We ondersteunen u met administratieve dienstverlening, het opstellen van tussentijdse cijfers, prognoses en jaarrekeningen, (verplichte) accountantscontrole, fiscale advisering en salarisadministratie. Uw administratie kunt u online bijhouden via een beveiligde internettoegang. Uiteraard begeleiden wij u hierin en zorgen we voor een effectieve training. We vertellen u niet alleen waar u geld kunt besparen, maar regelen het ook concreet voor u. Een hele zorg minder voor u!

Ongewoon ondernemend.
Niemand wil teveel betalen. Dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom zitten we als sparringspartner bij u aan tafel en verdiepen wij ons in de uitdagingen waar u voor staat. We stimuleren onze medewerkers niet altijd de gebaande paden te volgen, maar vooral op zoek te gaan naar nieuwe wegen en alternatieven, binnen het wettelijke speelveld. We zien mogelijkheden waar u ze niet direct verwacht en verrassen u graag met ongewone ideeën en inventieve oplossingen die doel treffen. Alles om uw rendement te verbeteren. Samen succesvol groeien noemen we dat.

Wil je dit bedrijf ontmoeten? 
Kom dan naar ons volgende event

Bekijk de agenda

Business borrel

Zolang we nog te maken hebben met beperkende maatregelen door Corona zullen we iedere donderdag voor een thuiswedstrijd van DOVO een businessborrel organiseren. Normaal konden we...